søndag den 19. september 2010

Agnes Cupcakes


Idag var vi en tur forbi Agnes Cupcakes på Sværtegade for at smage på de omtalte lækkerier. Agnes Cupcakes, som åbnede i sidste uge i indre København, må siges at være et besøg værd. Vi smagte på tre forskellige cupcakes - Italian Almond, Lemon Coconut og Black & White. Derudover fik vi en cafe latté. Mmmm... hvor var det lækkert! Kagerne kommer i små fine æsker, og stedet og stemningen er i det hele taget utrolig indbydende.

Ikke nok med at kagerne og kaffen var fantastisk, så fik vi en super service af de søde piger bag disken, på trods af at der var proppet med kunder og de havde travlt.

Vi vil helt klart anbefale alle vores læsere at besøge Agnes Cupcakes på Sværtegade 2.



Læs mere om Agnes Cupcakes på http://www.agnescupcakes.com/ og følg dem på facebook.




8 kommentarer:

  1. cupcakes er skønne.. må virkelig prøve dem hos Agnes.

    nice blog - tjek forbi min

    http://styleexile.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hejsa, så har jeg været inde og prøve de fantastiske cupcakes I anmeldte, de smager skøøøønt.Jeres blog er rigtig god, I virker som nogle gæve piger er I fra Jylland?

    SvarSlet
  3. Cille: Synes helt sikkert du skal prøve Agnes Cupcakes, det er mums!

    Anonym: Tak for de søde ord. Nej vi er fra København :)

    SvarSlet
  4. Hvor meget koster de cupcakes? Jeg kan ikke finde pris på deres hjemmeside.

    SvarSlet
  5. Hej, de koster 25 kr for en og så er der mængde rabat når man køber flere :) Det skal siges at det er nogle ret store cupcakes.

    SvarSlet
  6. Må desværre sige, at de to gange jeg har prøvet dem, har jeg været skuffet. Kagerne var temmelig tørre, og glasuren var fedtet på en ubehagelig måde. Servicen var langsom og ineffektiv. Ja, både kagerne og indretningen ser meget indbydende og lækkert ud, men man skal have de basale ting i orden. Har tænkt mig at give dem en allersidste chance og håbe på forbedringer, for jeg havde glædet mig sindssygt meget til de åbnede.

    SvarSlet
  7. Hej med dig.
    Det var da ærgerligt, det er selvfølgelig også smag og behag hvad man synes er godt når det kommer til kager. Vi synes de er super lækre hos Agnes! Håber du giver dem en chance mere og får en positiv oplevelse :)

    SvarSlet
  8. Jeg har smagt 5 forskellige cupcakes fra Agnes og må sige at jeg synes de er overvurderede. Kagerne er fine at se på og stemningen er god i butikken, men kagerne er ikke noget specielt og de er overpyntede i den forstand at der simpelthen er så meget topping på at det ødelægger smagsoplevelsen.
    Jeg havde forventet mere af dem, især til de priser de tager for dem.
    Deres koncept er godt, men jeg tror at de skal fokusere mere på selve smagsoplevelsen istedet for udseende af kagerne.

    Men det er jo så bare min mening :)

    SvarSlet