søndag den 19. december 2010

EGF Bioeffect Serum


Jeg har de sidste 3 uger testet en ny serum fra Complete Me Spa, EGF Bioeffect serum. I denne kolde tid er det vigtigt at pleje sin hud, og man kan hurtigt blive tør i ansigtet hvis huden ikke får nok fugt. Derfor har jeg prøvet denne nyhed fra Complete Me, og jeg er imponeret! Jeg bruger et par dråber af den hver aften når jeg har renset mit ansigt, så den har hele natten til at arbejde. Når jeg vågner om morgenen er min hud silkeblød og klar til en ny dag i kulden.

EGF er proteiner der virker på menneskelige cellers genetiske fornyelse. EGF proteinets komplekse overflade passer specifikt til aktivatorer på menneskelige hudceller, og får tør eller problematisk hud til at regenerere på kort tid. Hvis du er kvalitetsbevidst og har lyst til at prøve EGF effekterne kan du frem til juleaften købe denne serum til en særlig introduktionspris på Complete Me's webshop.

Læs meget mere om EGF Bioeffect serum og besøg webshoppen her.

Du kan også kigge forbi Complete Me Spa på Badstuestræde 11, 1207 København K.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar