torsdag den 16. december 2010

Klovn The Movie - Anmeldelse

I dag har Klovn The Movie premiere i landets biografer! I sidste uge var vi inde og se den og hold da op.. Der skal meget til at gøre os mundlamme, men denne film overgår alt hvad vi har set i Klovn tidligere. Vi vil ikke afsløre handlingen, men vi kan i hvert fald sige at den er pinligere end man overhovedet kan forestille sig! Vi sank langsomt længere og længere ned i biografsæderne og der var flere gange, hvor vi næsten ikke kunne kigge. Derudover er den virkelig sjov, vi grinede igennem hele filmen og flere timer efter når vi pludselig kom i tanke om en af scenerne.

Udover alle pinlighederne og de sjove episoder, så var der flere gange hvor vi blev overrasket. I serien er vi jo vant til, at Casper altid kan slippe afsted med det hele og at Frank får skylden for alt, men i filmen er der faktisk flere gange, hvor Casper gør sig selv til grin og hvor han bliver opdaget i forskellige uheldige episoder. Derudover har de på overraskende vis fået kendte personer til at spille med i nogle roller, vi ikke troede at de nogensinde ville gå med til. F.eks. Bent Fabricious Bjerre som i filmen ejer verdens bedste bordel, Remee som er gæst på bordellet, og Medina som ses hænge ud med Casper og Frank på en festival, hvor hun sammen med de andre ryger en joint.

Vi var meget positivt overrasket over Klovn The Movie, som når nye højder indenfor pinlighed og komik og som byder på en lang række overraskelses momenter. Vi vil helt klart anbefale alle Jer der normalt kan grine af Klovn, at tage ind og se filmen!